onsdag 6 mars 2013

Vårfint



Läs mer i veckans Leva & Bo

13 kommentarer:

  1. Jag klickar på Gilla-knappen!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. What a gorgeous Springtime room!

    SvaraRadera
  3. Jag gillade verkligen mattan på bilden men jag hittade den inte... finns den bara i affären och inte i webshopen? Mvh jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica!
      Ja då är det nog tyvärr så att mattan/överkastet endast finns i butiken, ring och kolla med dem!

      Radera
  4. Har också letat och hittar inte er på expressens sida. Kan man kanske få en direktlänk?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Reportagen kommer ut på nätet senare än i papperstidningen så just detta jobb dröjer nog lite...
      håll utkik på http://www.expressen.se/leva-och-bo/

      Radera
    2. Då väntar jag lite till :) Är det gula tyget nyproducerat? Har en treåring här hemma som ÄLSKAR gult!

      Radera
    3. Hallå igen!
      Nej det gula tyget är ett lakan från 70-talet. Marimekko har tyger med starka färger och mönster, kanske du kan hitta något där? Kika in hos vår favoritbutik Afroart också :-)
      www.afroart.se

      Radera
    4. Åh, vad trist! Varför är alltid 70-talets tyger de vackraste!? (Blev så glad vid senaste ikea family-katalogen för att sedan inse att den snygga lampan var gammal och såklart inte gick att köpa i ikeas nya tygsortiment...)

      Radera
    5. Då kan jag tipsa om http://linasbloppis.blogspot.se/
      en guldgruva för oss som gillar 70-talstyger :-)

      Radera
    6. Tack! Ska genast undersöka :)

      Radera
  5. Vilket härligt rum!!!!
    Jag tryckte också in mig på expressens sida men hittade inte er.
    Servisen... Är den också loppis/second hand?
    Kände helt plötsligt ett begär....

    Tack för en fantastisk blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den underbar servisen... :-)
      köpt på loppis i Provence!

      Radera